|
Plan marketingowy - dodatkowe pieniądze! |
|
|
Plan marketingowy - dodatkowe pieniądze! |
Każdy zakupiony od Oriflame produkt ma swoją wartość punktową, odpowiadają mu tzw. punkty premiowe (PP). Zasada jest prosta: im droższy kosmetyk, tym więcej PP!
Katalog obowiązuje przez pewien okres czasu, informację o tym znajdziesz na jego okładce (zwykle są to 3 tygodnie), np. z katalogu 2/2006 można zamawiać od 23stycznia do 12 lutego 2006r. Czas ten nazywamy OOK, czyli okresem obowiązywania katalogu.
Będąc w Klubie Oriflame kupujesz bez 30% marży.
Na każdy zakup firma wystawia Ci fakturę na której znajdziesz m.in. termin zapłaty oraz informację o punktach (PP) zgromadzonych na Twoim koncie.
Punkty zbierasz przez cały okres obowiązywania katalogu (OOK). Po zakończonym OOK Oriflame podlicza je i wypłaca Ci dodatkowy rabat!
Najfajniejsze jest to, że PP nie musisz zbierać sam! Wystarczy, że wprowadzisz do Klubu Oriflame inne osoby, wówczas ich punkty dopiszą się do Twoich, np. sam zakupiłeś od Oriflame produkty za 120PP, wprowadzona przez Ciebie osoba kupiła za 83 PP, więc Twoje punkty grupowe to 203. Wówczas należy Ci się 3% rabatu. Widzisz, jakie to proste?
Tabela rabatów wynikowych obowiązuje każdego konsultanta, wygląda następujaco:
0 - 199 PP --------------> rabat 0%
200 - 599 PP -----------> rabat 3%
600 - 1199 PP ----------> rabat 6%
1200 - 2399 PP ---------> rabat 9%
2400 - 3999 PP ---------> rabat 12%
4000 - 6599 PP ---------> rabat 15%
6600 - 9999 PP ---------> rabat 18%
10000 PP i więcej -----> rabat 21%
Im więcej osób zaprosisz do współpracy, tym więcej zarobisz!
Plan marketingowy Oriflame dla wszystkich konsultantów jest jednakowy! Nie interesuje mnie to, jak wyglądasz, jakie masz wykształcenie i doświadczenie zawodowe! Wystarczy, że chcesz zarabiać i dołączysz do mojego zespołu! Zrobię wszystko, abyś wyciągnął z tej firmy jak najwięcej!
Zapraszam do współpracy!
Elwira Syska, tel. 0 691 874 009 e-mail: elwira.syska@oriflame.biz Biuro: Złotoryja, ul. Basztowa 12, II piętro, czynne we wt. i czw. od 14:00 do 18:00
|
|
|